Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Η ''ΛΑΪΚΗ''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ( 02/25/14)







Ο κομμουνιστικός συρφετός μετέτρεψε την πατρίδα μας σε εργαστήριο σοσιαλιστικών πειραμάτων. Διατείνονται πως παλεύουν για την εγκαθίδρυση μιας 'λαοκρατούμενης'δημοκρατικής Ελλάδας. Η σοσιαλιστική εννοιολογική παραποίηση μετουσιώθηκε στην αυταξία των κολχόζ, στην μυθοποίηση του σταχανοβισμού (δίδυμος αδελφός του τεϊλορισμού) και κορυφώθηκε στην αποτύπωση του πως αντιλαμβάνονταν την ατομική ελευθερία στο 'Αρχιπέλαγος Γκουλάγκ'του Σολζενίτσιν. Η κοινωνία που οραματίζονται οι κομμουνιστές είναι το σιαμαίο αδερφάκι της κοινωνίας που οραματίζονται οι φιλελεύθεροι. Μαία τους ο Χρηματοπιστωτισμός. Η επικράτηση του χρήματος έναντι του αίματος.

Οι κομμουνιστές ερμηνεύουν την κοινωνική τάξη πραγμάτων βάσει της Γαλλικής Επαναστάσεως, της Οχτωβριανής Επαναστάσεως, της 'Πολιτιστικής'Επαναστάσεως στην Κίνα. Η επανάσταση των εθνικώς σκεπτόμενων Ελλήνων της Παλιγεννεσίας τους είναι αδιάφορη. Ακλόνητης αξίας είναι όλα όσα έλεγαν οι Μαρξ, Λένιν, Μάο, πως έκλασε ο Στάλιν, πότε ρεύτηκε ο Χότζα, γιατί αποφάσισε να τραβήξει μαλακία ο Τσαουσέσκου και τα λοιπά είδωλά τους. Ο Καποδίστριας, ο Μακρυγιάννης, ο Γιός της Καλογριάς, κατ'αυτούς ήταν 'φασίστες'και 'ανάξιοι λόγου'. Εμείς πολεμάμε για την εθνική ελευθερία, εμείς παλεύουμε για την εθνεγερσία των Ελλήνων, για την πραγματικότητα εκείνη που κουβαλάει σπερματικά στο κουκούλι της την κοινωνική και φυσική αρμονία. Τους κομμουνιστές και τους συνοδοιπόρους τους, δεν τους υπολογίζουμε. Καταδικασμένοι να ζουν στην τάφρο που τους άφησε κληρονομιά ο ιστορικός μαρξισμός, δεν κάνουν τίποτα άλλο απ'το να αναπαράγουν τις ιστορικές αυταπάτες των προκατόχων τους, χύνοντας δηλητήριο, ξερνώντας χολή κατά του έθνους.



Ο Μάο Τσετούνγκ σε μια 'συμμορφωτική'επιστολή του, η οποία χρονολογείται στις 5 Ιανουαρίου 1930 έγραφε απευθυνόμενος στον Στρατιωτικό Λιν Πιάο που εξέφρασε την πεποίθηση 'για πόσο ακόμη θα μπορούμε να κρατάμε ψηλά την κόκκινη σημαία μας;'τα εξής: 'Εξ αιτίας της πίεσης των ξένων εμπορευμάτων, της εξάντλησης της αγοραστικής δύναμης των εργατικών και των αγροτικών μαζών και της αύξησης της κυβερνητικής φορολογίας, οι έμποροι των κινέζικων προϊόντων και οι ανεξάρτητοι παραγωγοί οδηγούνται όλο και περισσότερο στη χρεοκοπία. Εξαιτίας του γεγονότος πως η αντιδραστική κυβέρνηση αν και οι προμήθειες και τα χρήματα είναι λίγα, εξαπλώνει ατέλειωτα το στρατό της και απλώνει συνεχώς τον πόλεμο, οι μάζες των στρατιωτών βρίσκονται σε μια μόνιμη κατάσταση στέρησης. Εξαιτίας της αύξησης της κυβερνητικής φορολογίας, της αύξησης του ενοικίου, και του τόκου που απαιτούν οι γαιοκτήμονες και της καθημερινής εξάπλωσης των καταστροφών του πολέμου, υπάρχει παντού λοιμός και ληστεία και οι μάζες των αγροτών και οι φτωχοί κάτοικοι των πόλεων με δυσκολία κρατιούνται ζωντανοί. Επειδή τα σχολειά δεν έχουν χρήματα, πολλοί σπουδαστές φοβούνται ότι η εκπαίδευσή τους μπορεί να διακοπεί. Επειδή η παραγωγή έχει πέσει πολύ χαμηλά, πολλοί διπλωματούχοι δεν έχουν ελπίδα απασχόλησης. Όταν καταλάβουμε όλες αυτές τις αντιθέσεις, θα δούμε σε ποια απελπιστική κατάσταση, σε τι χαόδικη θέση, βρίσκεται η Κίνα'.



Με αυτά τα λόγια, ο 'Μεγάλος Τιμονιέρης'Μάο επιχειρούσε να αντιστρέψει την απαισιοδοξία, τον πεσιμισμό και την άνοδο της αντίδρασης στις τάξεις του Κόκκινου Στρατού. Η επιστολή φέρει τον βαρύγδουπο τίτλο'Μια σπίθα μπορεί ν'ανάψει φωτιά στον κάμπο'. Οι κομμουνιστές πιστοί στο λενινιστικό τσιτάτο 'Ο Μαρξισμός δεν είναι δόγμα, μα καθοδήγηση για δράση', καιροφυλακτούν και ωφελούνται από την κατάρρευση της Ελλάδος. Ανέκαθεν οι μπολσεβίκοι έδρασαν κατ'αυτό τον τρόπο. Στην δυστυχία των λαών πάτησαν, ώστε να εδραιώσουν τα εγκληματικά κράτη τους. Ο Μάο αναφέρει πως η δυσβάσταχτη κοινωνική κατάσταση που είχε διαμορφωθεί για τον Κινεζικό λαό θα'ταν εκείνη που θα τον ωθήσει να ζητήσει τα κλειδιά της ελευθερίας του από τους κομμουνιστές 'εγγυητές'της. Η γενικότερη δυσαρέσκεια, η οικονομική συμφόρηση, η γκρίνια, το συναισθηματικό μποτιλιάρισμα ωφελούν τον σκοπό τους. Η πολιτική δράση τους είναι προβοκατόρικη. Δεν έχουν επιχειρήματα. Δεν προτείνουν λύσεις. Εκσφενδονίζουν μουχλιασμένα τσιτάτα απ'την μαρξιστική ηθική που μετέφραζε την υγιή παραγωγή σε καπιταλιστική λαίλαπα. Αρκούνται στο ν'αποτελούν την υστερική φωνή του ραδιοφωνικού σταθμού της κόκκινης Μόσχας. Εισπράττουν ευχαρίστηση από κάθε εθνική αποτυχία. Η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση Σαμαρά σε αγαστή συνεργασία με την συμμορία του Βενιζέλου εργάζονται σκληρά για την μετατροπή της πατρίδος μας σε μια μαοϊκού τύπου λαϊκή δημοκρατία. Κρατούν στον πάγκο τις αναπληρωματικές εφεδρείες των κολαούζων του ΚΚΕ, του ΣΥ.ΡΙΖ.Α και τον λαγό της ΔΗΜ.ΑΡ. Επειδή τα σκούρα γι'αυτούς είναι προ των πυλών, την κατάλληλη στιγμή θα συμμαχήσουν. Η Δημοκρατία τους θα γίνει 'λαϊκή'. Τα κόμματα με την μορφή που τα γνωρίζουμε σήμερα θα καταργηθούν. Το κόμμα θα είναι ένα. Λαϊκό, απολυταρχικό, κομμουνιστικό. 'Η ιστορία επαναλαμβάνεται την πρώτη φορά σαν τραγωδία και τη δεύτερη σαν φάρσα', καταπώς έφη ο Μαρξ. Ο λαός ξεγελιέται απ'τις φανταχτερές εικόνες, απ'τα διαφορετικά χρώματα, απ'τις γραβάτες και τις κομματικές ταμπέλες. Μολονότι όλα τους εκφράζουν την ίδια ιδέα, ο λαός συνεχίζει να διαιρείται σε μαντριά. Αδυνατεί ν'αντιληφθεί πως πίσω απ'τις εθνικές διακηρύξεις, αυτός που κινεί τα νήματα και επωφελείται είναι ο ίδιος. Εθνικές διακηρύξεις από τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α που περιφρονήθηκε από τους ένστολους από ένστικτο επαγγελματικής επιβίωσής στον κρατικό μηχανισμό. Εθνικές κορώνες και απ'το μόρφωμα της επιχείρησης Κουτσούμπας Α.Ε. Η νεοφιλελεύθερη Νέα Δημοκρατία δεν ήταν, δεν είναι και ποτέ δεν θα γίνει εθνική παράταξη. Τα υπόλοιπα κόμματα (πλην Χρυσής Αυγής) είναι κοινοί ουραγοί που άγονται και φέρονται από τους Rothschild, την Goldman Sachs, από την Σιωνιστική Κυβέρνηση Κατοχής. Το ΠΑ.ΣΟ.Κ, μολονότι ανύπαρκτο-πεθαμένο δημοσκοπικά βρίσκεται στην συγκυβέρνηση. Πράγματι, 'το ΠΑ.ΣΟ.Κ ποτέ δεν ήταν κόμμα αντιπολιτεύσεως, αλλά κόμμα που με υπευθυνότητα συγκροτεί εθνική κυβέρνηση'.



Ο καιρός που οι κομματικές σημαίες ανέμιζαν στις θεαματικές συγκεντρώσεις των κομμάτων της Μεταπολιτεύσεως, ο καιρός που οι τοπικές οργανώσεις των κομμάτων της αριστεράς και της δεξιάς έσφυζαν από εξαπατημένους ψηφοφόρους παρήλθε, ο καιρός κατά τον οποίον τα επιχειρήματά τους έπειθαν τους αφελείς, διότι έκαναν επίκληση στο μικροαστικό όνειρο των υπηκόων παρήλθε. Ο καιρός της οριστικής καταβαράθρωσης των κομματικών σημαιών, ο καιρός όπου τα επαναστατικά λάβαρα θα σκίζουν τον αέρα έρχεται. Ο καιρός των μπαρουτοκαπνισμένων γραφείων υποδοχής των χαρούμενων εξαθλιωμένων επίσης έρχεται. Το νέο υποκείμενο ανδρώνεται μέσα απ'τον αγώνα που πραγματώνεται ως θεωρία μέσα από το κάψιμο κάθε κομματικής σημαίας, μέσα απ'το έμπρακτο φτύσιμο κάθε κομματικής ηγεσίας. Μέσα απ'την ολική άρνηση της Δημοκρατίας ως μέσου που εναποθέτει την ατομική πρωτοβουλία στους ειδικούς. Ο αγώνας των Ριζοσπαστών Εθνικιστών είναι αγώνας δίχως οίκτο. Είναι αγώνας για το Δίκαιο του Αίματος, για την ανατολή της Νέας Πατρίδος ΚΑΙ η ελπίδα της ανατέλλει μονάχα εκεί όπου οι πολιτικοί και οι γραβατοφορεμένοι συνδικαλιστές γραφειοκράτες εκτελούνται από τον ένοπλο λαό καταμεσής των δρόμων.



Ο Μάο Τσετούνγκ έγραψε στο άρθρο του 'Η Κινέζικη επανάσταση και το Κ.Κ. Κίνας'το 1939: 'Όμως η τωρινή κινέζικη αστικοδημοκρατική επανάσταση δεν είναι μια αστικοδημοκρατική επανάσταση συνηθισμένου τύπου, γιατί αυτός ο τύπος επαναστάσεως είναι πια ξεπερασμένος, αλλά μια αστικοδημοκρατική επανάσταση καινούργιου και ιδιαίτερου τύπου. Η επανάσταση αυτού του τύπου πραγματοποιείται στη Κίνα και σ'όλες τις άλλες αποικιακές, μετααποικιακές χώρες και καλούμε αυτό τον τύπο, καινούργια δημοκρατική επανάσταση. Από πολιτική άποψη, γίνεται από πολλές επαναστατικές τάξεις που ενώνονται για να σχηματίσουν μια δημοκρατική επαναστατική δικτατορία εναντία στους ιμπεριαλιστές προδότες, τους αντιδραστικούς, καθώς και για ν'αντιταχθεί στη μετατροπή της κινέζικης κοινωνίας σε μια κοινωνία με αστική δημοκρατία. Από οικονομική άποψη, προσπαθεί να εθνικοποιήσει όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις των ιμπεριαλιστών, των προδοτών και των αντιδραστικών, να διανείμει τις μεγάλες εκτάσεις γης και να τις δώσει στους αγρότες, να βοηθήσει ταυτόχρονα τις μικρές και μεσαίες ιδιωτικές επιχειρήσεις, χωρίς να επιδιώξει να καταστρέψει την οικονομία των πλουσίων αγροτών. Γι'αυτό ενώ αυτός ο καινούργιος τύπος δημοκρατικής επανάστασης ανοίγει τον δρόμο στον καπιταλισμό, δημιουργεί ωστόσο ένα προηγούμενο στο σοσιαλισμό. Η κινέζικη επανάσταση στο τωρινό της στάδιο είναι μια περίοδος μεταβατική μεταξύ του τέλους της αποικιακής, μισοαποικιακής και μισοφεουδαρχικής κοινωνίας και της εγκαθίδρυσης μιας σοσιαλιστικής κοινωνίας. Είναι ένα προτσές επαναστατικό και καινούργιο της νέας δημοκρατίας. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι μ'αυτό τον όρο : καινούργια δημοκρατική επανάσταση, εννοούμε μια λαϊκοδημοκρατική επανάσταση εναντία στον ιμπεριαλισμό και τον φεουδαρχισμό, κάτω από την καθοδήγηση του προλεταριάτου, ή με άλλα λογία, μια επανάσταση που γίνεται από το ενιαίο μέτωπο όλων των επαναστατικών τάξεων. Η Κίνα πρέπει πρώτα να κάνει αυτή την επανάσταση και καμία άλλη, προτού φτάσει στη σοσιαλιστική επανάσταση'.



Ο Μάο Τσετούνγκ αναφερόταν στην αναγκαιότητα μιας καινούργιας δημοκρατικής επαναστάσεως. Στην ανάγκη μιας λαϊκοδημοκρατικής επαναστάσεως υπό την 'καλλιτεχνική'καθοδήγηση του προλεταριάτου. Σήμερα δεν υφίσταται καν προλεταριάτο, ούτε η λαϊκή βάση ως πρωτοπορία της εργατικής τάξεως. Δεν υφίστανται καν εργάτες, δεν υφίστανται καν οι τάξεις, κάνοντας τον Μάρξ να φαντάζει μια σαπισμένη μούμια που μιλάει μέσα από τον σκουπιδοτενεκέ της ιστορικής λήθης. Υφίστανται οι εξαθλιωμένοι υπήκοοι που εκλιπαρούν για λίγο βρώμικο ψωμί (εκβιάζοντας δια της ψήφου τους) και οι χολερικοί μικροαστοί που γλίτωσαν ξώφαλτσα της οικονομικής καταιγίδας, ωστόσο παραμένουν γραφικοί απολίτικοι παρίες-ανεπίδεκτοι μαθήσεως σε οιοδήποτε καθεστώς. Αυτοί αποτελούν την λαϊκή βάση που επικαλούνται φαυλεπίφαυλα δεξιοί και αριστεροί κανίβαλοι ανθρωποφάγοι κονδυλίων και πακέτων στήριξης απ'την Ε.Ε. Οι πρώτοι δεν αντιπροσωπεύουν τίποτα άλλο απ'την εφαρμοσμένη μαζική ψυχολογία της δημοκρατίας. Άγονται και φέρονται στα πλαίσια του συστήματος. Η γνώμη διαμορφώνεται μαζικά. Ό,τι αποφασίσει η πλειοψηφία αποτελεί πυξίδα για τους ίδιους. Οι δεύτεροι αποτελούν πόρους φορολογικής αφαίμαξης απ'το κράτος. Η 'Νέα Δημοκρατία', όπως την οραματίστηκε ο Μάο στο ομώνυμο έργο του, φαίνεται πως ενέπνευσε τους κυβερνώντες του χρεοκοπημένου μορφώματος. Ο νεοφιλελευθερισμός επέτυχε τον οικονομικό μαρασμό της ελληνικής πατρίδος, την αξιακή χολέρα της νεοελληνικής κοινωνίας, τον γαλερικό εκμαυλισμό των υπηκόων. Η ηθική εξαχρείωση ήλθε για να μείνει. Ο απαράμιλλος φυσικός πλούτος της γης των Θεών, ουδέποτε θα χαθεί. Απ'τις φρενήρεις ιδιωτικοποιήσεις της ελεύθερης αγοράς, πλέον περνούμε στο στάδιο των κομμουνιστικών κρατικοποιήσεων. Εγγυητής τους ο παρλαπίπας ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Αυτή είναι η 'Νέα Δημοκρατία'. Τόσο σύγχρονη όσο αυτή του Μάο. Ή τόσο παλαιάς κοπής. Ας αναφωνήσουμε λοιπόν όλοι μαζί με μια φωνή: Ζήτω η Κομμουνιστική Νέα Δημοκρατία! Ζήτω η Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδος!



Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: 5 ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΘΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΜΙΑ ΣΚΑΛΑ. ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΘΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ!



Κεντρική Διοίκηση