Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ (Μέρος Β') (05/19/14)





































Όταν ένα άτομο υποστεί το λεγόμενο τραύμα (κρίσιμη εμπειρία) που έχει προκληθεί ύστερα από ηλεκτροσόκ, αποδεικνύεται πως το άτομο εμφορείται από ένα αόριστο αίσθημα ζάλης,  όπως όταν τρεμοπαίζει ή φτερουγίζει μία πεταλούδα. Υπάρχει επίσης μια συμβολική αναπαράσταση σχετικά με τον μετασχηματισμό ή την μεταμόρφωση αυτού του εντόμου, από μια κάμπια σ'ένα κουκούλι (λήθαργος, αδράνεια), σε μια πεταλούδα (νέα δημιουργία), η οποία θα επιστρέψει στο σημείο προέλευσής του. Αυτό είναι που καθιστά το εν λόγω είδος μοναδικό. Ο απόκρυφος συμβολισμός της πεταλούδας ενδεχομένως συνδέεται με την Ψυχή (Psyche), η οποία ως λέξη αποτελεί κοινό τόπο τόσο για την 'ψυχή' (soul) και 'πεταλούδα' (butterfly) και προέρχεται απ'την πεποίθηση ότι οι ανθρώπινες ψυχές γίνονται πεταλούδες ή ακολουθούν τον μετασχηματισμό της, ενώ ψάχνουν για μία νέα μετενσάρκωση, ερμηνεύοντας την πολλαπλότητα στο σύμπαν. Αρχαίες μυστικιστικές ομάδες, όπως ήταν οι Γνωστικοί, θεωρούσαν την πεταλούδα ως σύμβολο της διεφθαρμένης σάρκας.



Ο 'Άγγελος του Θανάτου'στην Γνωστική τέχνη απεικονιζόταν με την σύνθλιψη της πεταλούδας, σύμφωνα με ό,τι αναφέρεται στο βιβλίο του Marshall Cavendish 'Man, Myth and Magic'του 1995. Η πεταλούδα έχει το χαρακτήρα του Μονάρχη. Ο Μονάρχης στην περίπτωσή μας είναι αυτός που κινεί τα νήματα μιας άψυχης κούκλας (μαριονέτα). Εξ ου το 'σύνδρομο της μαριονέτας'. Το πρόγραμμα 'Monarch'αναφέρεται και ως 'Marionette Syndrome'. Ορισμένοι προτιμούν τον ορισμό 'Imperial Conditioning'που σημαίνει 'βασιλική ακολουθία'. Πολλοί θεραπευτές ψυχικής υγείας τ'ονομάζουν και 'Conditioned Stimulus Response Sequences'ή 'Μηχανική ακολουθία ανακλαστικού ερεθίσματος'. Το τελευταίο παραπέμπει στην θεωρία της κλασικής εξάρτησης του Pavlov. Σύμφωνα με την θεωρία του η παρουσίαση των σημαντικών ερεθισμάτων αναγκαστικά διεγείρει μια φυσική, συχνά ανακλαστική, απάντηση. Αν ουδέτερα και ανεξάρτητα ερεθίσματα συνδέοντα επανειλημμένα, τα δυο ερεθίσματα γίνονται συνειρμικά και ο οργανισμός αρχίζει να παράγει μία συμπεριφορική απάντηση, την οποία ο Pavlov αποκάλεσε εξαρτημένη απόκριση. Το 'Monarch'αποτελεί μια δομημένη διάσταση και μία εξαρτησιογόνος ολοκλήρωση, προκειμένου να υπάρξει ελεγχόμενος κατακερματισμός του μυαλού σε πολλαπλές προσωπικότητες σ'ένα συστηματικό πλαίσιο. Στην διάρκεια αυτής της διαδικασίας, η Σατανική τελετουργία, περιλαμβάνει καμπαλιστικό μυστικισμό, γίνεται με σκοπό την προσάρτηση ενός συγκεκριμένου δαίμονα ή ομάδας δαιμόνων στο αντίστοιχο αρχέτυπο του ατόμου. Οι περισσότεροι σκεπτικιστές το αντιμετωπίζουν ως ένα μέσο για την ενίσχυση του τραύματος στο θύμα αναιρώντας οποιαδήποτε παράλογη πεποίθηση ότι αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα δεν είναι ουσιαστικά τίποτα άλλο από μία δαιμονική κατοχή του ατόμου. Όσοι προτιμάτε την εικόνα της μεγάλης οθόνης για τη εξαγωγή συνδυαστικών συμπερασμάτων, συνιστώνται 'Ο Χρησμός της Πεταλούδας' (2002) και 'Το Φαινόμενο της Πεταλούδας' (2004). Για μια πιο ενδελεχή επιστημονική μελέτη, συνίσταται η μελέτη του φαινομένου της πεταλούδας που είναι μια ποιητική μεταφορά, στη θεωρία του χάους για το φαινόμενο της ευαίσθητης εξάρτησης ενός συστήματος από τις αρχικές συνθήκες. Σύμφωνα με μία απ'τις επικρατούσες διατυπώσεις, λέγεται ότι 'αν μια πεταλούδα κινήσει τα φτερά της στον Αμαζόνιο, μπορεί να φέρει βροχή στην Κίνα'.Διαφορετικές παραλλαγές εκφράζουν ουσιαστικά την ίδια ιδέα: μια απειροελάχιστη μεταβολή στη ροή των γεγονότων οδηγεί, μετά από την πάροδο αρκετού χρόνου, σε μια εξέλιξη της ιστορίας του συστήματος δραματικά διαφορετική από εκείνη που θα λάμβανε χώρα, αν δεν είχε συμβεί η μεταβολή.


Ένας άλλος τρόπος εξέτασης αυτής της μπερδεμένης θυματοποίησης του σώματος και της ψυχής είναι με την εξέταση ενός πολύπλοκου προγράμματος ηλεκτρονικού υπολογιστή. Ένα νέο αρχείο (αρχέτυπο) δημιουργείται εξαιτίας του τραύματος, μέσω της επανάληψης και της ενίσχυσης αυτού. Για να ενεργοποιηθεί το αρχείο, απαιτείται ο ειδικός κωδικός πρόσβασης ή απλός κωδικός πρόσβασης (εντολή). Εφεξής ο επιζών ονομάζεται  'σκλάβος'απ'τον αρμόδιο προγραμματιστή, ο οποίος με τη σειρά του γίνεται αντιληπτός ως 'Θεός'. Περίπου 75% των πειραματόζωων είναι γυναίκες, διότι έχουν υψηλότερη ανοχή στον πόνο και τείνουν να υποκύψουν ευκολότερα από ό,τι οι άνδρες. Θέματα που χρησιμοποιούνται για την κάλυψη των επιχειρήσεων είναι η πορνεία και η πορνογραφία. Η συμμετοχή στη βιομηχανία του θεάματος θεωρείται αξιοσημείωτη. Στους επιζώντες εντοπίζεται ένας μεγάλος αριθμός από προγράμματα ανάκτησης (back ups), αντανακλάσεων (mirrors) και σκιών (shadows). Όψεις της φωτεινής πλευράς (καλό) και της σκοτεινής πλευράς (κακό) είναι συνυφασμένες στο μυαλό και περιστρέφονται γύρω από έναν άξονα. Μία απ'τις κύριες εσωτερικές δομές εντός του συστήματος είναι διαμορφωμένη σαν μία διπλή έλικα που αποτελείται από επτά (αριθμός 7) επίπεδα. Κάθε σύστημα έχει ένα εσωτερικό προγραμματιστή που επιβλέπει τον 'φύλακα της θύρας' (δαίμονας;) που επιτρέπει ή αρνείται την είσοδο στα διαφορετικά δωμάτια. Μερικές απ'τις εσωτερικές εικόνες κυρίως που έχουν μεταφερθεί απ'τους επιζώντες είναι: δέντρα, το Καμπαλιστικό δέντρο της ζωής με παρακείμενες ρίζες, θηλιές του απείρου, αρχαία σύμβολα και γράμματα, ιστούς αράχνης, καθρέφτες ή θραύσματα, μάσκες, κάστρα, λαβύρινθους, δαίμονες, τέρατα, εξωγήινες μορφές, κοχύλια, πεταλούδες, φίδια, κορδέλες, τόξα, λουλούδια, κλεψύδρες, ρολόγια, ρομπότ, διαγράμματα αλυσιδωτών εντολών, αλλά και  σχηματικές αναπαραστάσεις των κυκλωμάτων υπολογιστών.


Η πλειοψηφία των επιζώντων προέρχονται από πολλών γενεών σατανικές οικογένειες (από εκλεκτές γραμμές αίματος) και φαινομενικά προγραμματιστεί 'ώστε να γεμίσουν το πεπρωμένο τους ως εκλεκτοί ή επιλεγμένες γενιές' (ένας όρος που επινοήθηκε απ'τον Dr. Joseph Mengele στο Auschwitz). Μερικοί εγκρίθηκαν καθότι προέρχονταν από οικογένειες παρόμοιας καταγωγής. Άλλοι οι οποίοι χρησιμοποιήθηκαν σ'αυτό τον νευρολογικό εφιάλτη ως αναλώσιμοι συνήθως προέρχονταν από ορφανοτροφεία, από ανάδοχες οικογένειες ή αιμομικτικές οικογένειες με μακρά ιστορία παιδεραστίας. Υφίσταται ένα πρότυπο που επιτάσσει οι μετέχοντες στα πειράματα να προέρχονται απ'τις οικογένειες των κυβερνητικών ή στρατιωτικών κύκλων που ανήκουν στην αριστοκρατία του αίματος και από Καθολικούς ή Μορμόνους που χρησιμοποιούν την έκφραση του χριστιανισμού ως κάλυψη των ειδεχθών δραστηριοτήτων τους. Οι επιζήσαντες θεωρείται πως δύνανται να ανταποκριθούν ευκολότερα σε μία άκαμπτη θρησκευτική (δογματική, νομικίστικη) ιεραρχική δομή, επειδή είναι παράλληλη με βάση τον προγραμματισμό τους. Η Αρχή ως επί τω πλείστον δεν αμφισβητείται, επειδή η θέλησή τους σφετερίστηκε μέσω εντολών προσανατολισμένης ακολουθίας. Η φυσική αναγνώριση των επιζώντων επιβάλλει την δημιουργία ουλών ή/και κρεατοελιών στο σώμα τους. Μερικοί εξ αυτών ενδέχεται να έχουν κάποιες τομές από μαχαίρι, βελόνα ή πυρωμένο σίδερο, ενώ δερματοστιξίες που περιλαμβάνουν πεταλούδες ή μυστηριακά σύμβολα αποτελούν σύνηθες φαινόμενο. Οι προερχόμενοι απ'τις ελίτ του αίματος φυσικά δεν έχουν επιπτώσεις στην επιφάνεια του δέρματός τους που πρέπει να παραμείνει αμόλυντο, καθαρό. Οι εκλεκτοί του αίματος δεν θα αποκαλυφθούν έως ότου αποκαλυφθεί ο 'Αντίχριστος'.



Μια παράμετρος του προγράμματος 'Monarch'είναι η μη-βιολογική κλωνοποίηση μέσω κάποιων παραφυσικών μεθόδων (αστρική προβολή, τηλεπάθεια, υπεραισθητική αντίληψη). Το 'Monarch'έχει επίπεδα στην εκτέλεσή του. Στο επίπεδο 'Α'το άτομο χειραγωγείται αποκτώντας έντονη μνήμη μαζί με σημαντικά αυξημένη σωματική δύναμη και οπτική οξύτητα. Ο αριστερός όσο και ο δεξιός λοβός του εγκεφάλου συνδέονται μέσω νευρώνων διεγέρσεως. Στο επίπεδο 'Β'στο άτομο εξαλείφονται όλες οι ηθικές πεποιθήσεις και διεγείρεται το πρωτόγονο σεξουαλικό ένστικτό του, ενώ στερείται αναστολών. Το αρχέτυπο της γάτας προέρχεται απ'αυτό το επίπεδο. Στο επίπεδο 'Δ'το άτομο  υπονομεύεται ως επαγγελματίας δολοφόνος και απαντάται στην κατάρτιση ειδικών πρακτόρων ή ελίτ στρατιωτών για την διενέργεια μυστικών επιχειρήσεων. Delta Force, Πρώτο Τάγμα της Γης, Mossad. Η έκρηξη αδρεναλίνης και η ελεγχόμενη επιθετικότητα είναι προφανή στοιχεία. Τα υποχείρια στερούνται συναισθήματος φόβου στην εκτέλεση της αποστολής τους. Οι τάσεις αυτοκτονίας ή αυτοκαταστροφής εδράζονται σ'αυτό το επίπεδο. Στο επίπεδο 'Θ'το άτομο υφίσταται τον ψυχικό προγραμματισμό. Οι οικογένειες της ελίτ του αίματος εμφανίζουν τηλεπαθητικές ιδιότητες πολύ πιο ανεπτυγμένες απ'τους υπόλοιπους. Τα προγράμματα ελέγχου του νου χρησιμοποιούν συσκευές βιο-ιατρικής τηλεμετρίας (εμφυτεύματα του εγκεφάλου), με την χρήση ενέργειας λέιζερ που χρησιμοποιούνται στα διαδεδομένα μικροκύματα ή/και στον ηλεκτρομαγνητισμό. Αυτά χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με τους εξαιρετικά προηγμένους υπολογιστές και τα πλέον εξελιγμένα συστήματα δορυφορικής παρακολούθησης. Μια τέτοια συσκευή είναι και το γνωστό σε μας GPS η χρήση του οποίου επεκτείνεται ακόμα και στα τελευταίας γενιάς κινητά τηλέφωνα. Στο επίπεδο 'Ω'ο προγραμματισμός λειτουργεί για την αυτοκαταστροφή του ατόμου και έχει συν τοις άλλοις την κωδική ονομασία 'Code Green'.



Ο Dr. Joseph Mengele αποκαλούταν 'Dr. Green'. Οι συμπεριφορές περιλαμβάνουν ως επί τω πλείστον τάσεις αυτοκτονίας ή/και αυτο-ακρωτηριασμό. Tο πρόγραμμα ενεργοποιείται όταν o επιζών αρχίζει την θεραπεία ή την ανάκριση και μεγάλο μέρος της μνήμη του ανακτάται. Στο επίπεδο 'Γ'επικρατεί η εξαπάτηση απ'τον προγραμματισμό, προκαλείται εσκεμμένη παραπληροφόρηση και εσφαλμένη κατεύθυνση στις επιλογές του ατόμου. Το επίπεδο είναι συνυφασμένο με την δαιμονολογία και τείνει να αναπλαστεί σε κάποιον μεταγενέστερο χρόνο, αν ανάρμοστα απενεργοποιηθεί.  Η όλη διαδικασία αρχίζει με τη δημιουργία διαστάσεως εντός του ατόμου, το οποίο συνήθως συμβαίνει απ'τη στιγμή της γέννησης του έως την ηλικία των έξη ετών. Μερίδα ψυχολόγων ορίζουν την ηλικία των έξη ως λανθάνον στάδιο διαμορφώσεως της προσωπικότητος. Αυτό επιτυγχάνεται κυρίως με τη χρήση του ηλεκτροσόκ ( ECT) και μερικές φορές εκτελούνται ακόμη και όταν το παιδί βρίσκεται στη μήτρα της μητέρας του. Το ηλεκτροσόκ προκαλεί την πολλαπλή διαταραχή προσωπικότητας. Η υποβολή μηνυμάτων συντελείται με την χρήση High-tech ακουστικών που είναι συνδεδεμένα με ηλεκτρονικό υπολογιστή που εκπέμπει ηχητικά μηνύματα, τα οποία επηρεάζουν το RNA που αποτελεί την κάλυψη των νευρώνων που οδηγούν στο υποσυνείδητο και στο ασυνείδητο του νου. Οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας χρησιμοποιούνται από κοινού με τις αρμονικές γεννήτριες που προβάλουν παλλόμενα χρωματιστά φώτα, υποσυνείδητα μηνύματα και διαχωρισμένες οπτικές.




Το ηλεκτροσόκ υψηλής τάσης στη συνέχεια χρησιμοποιείται για την διάλυση της μνήμης. Ορισμένα απ'τα θέματα που προβάλονται στο θύμα προέρχονται από συμβολισμούς. Πιο διαδεδομένα είναι τα 'Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων'και 'Ο Μάγος του Όζ. Ορισμένα παιδικά κινούμενα σχέδια της Walt Disney, οπως το γνωστό Pochahodas, θεωρείται 33η σειρά κινουμένων σχεδίων, όπου το '33'θεωρείται ο υψηλότερος βαθμός αρχαίου και αποδεδειγμένου σκωτικού δόγματος στον Ελευθεροτεκτονισμό. Στο 'Pochahodas'εμφανίζεται η υπέργηρη 'Willow', η οποία είναι ένα δέντρο ηλικίας 400 ετών να συμβουλεύει την ορφανή από μητέρα 'Pochahodas'ώστε ν'ακούσει την καρδιά της. Η 'Willow'ομιλεί διπλή γλώσσα και χρησιμοποιεί αντιφάσεις. Λέγοντας πως 'η δεξιά-ορθή οδός δεν είναι καθόλου εύκολο μονοπάτι'και αντιπαραβάλοντας το εσωτερικό μήνυμα πως 'η αριστερή οδός (της αυτοκαταστροφής) είναι το εύκολο μονοπάτι'. 'Ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις', όπως λέγεται. Στις δομημένες-πολλαπλές διαταραχές προσωπικότητας των 'Πεφωτισμένων', το δέντρο 'ιτιά'συμβολίζει τις απόκρυφες δυνάμεις του δρυΐδισμού. Η ιτιά έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό. Από ιτιά είναι τα κλαδιά που χρησιμοποιούνταν ως υποκατάστατα των μαστιγίων με τα οποία γινόταν η κάθαρση του θύματος στις σχετικές τελετές. Μια ιτιά μπορεί ν'αντέξει υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες, διαταραχές (π.χ. καταιγίδες) και είναι γνωστή για την ευκαμψία/ευελιξία της. Οι επιζώντες του προγραμματισμού περιγράφουν τα κλαδιά της ιτιάς να τυλίγονται γύρω τους, χωρίς να έχουν οιαδήποτε ελπίδα διαφυγής. Το βαθύ ριζικό σύστημα του δέντρου της ιτιάς κάνει το θύμα να αισθάνεται πως πέφτει όλο και πιο βαθιά στην άβυσσο, όντας σε μια υπνωτική έκσταση. Η μουσική παίζει άκρως καθοριστικό ρόλο στον προγραμματισμό, μέσω των συνδυασμών μεταβλητών ήχων, ρυθμών και λέξεων. Σε πολλά μυθιστορήματα του Stephen King περνιούνται τέτοιου είδους συμβολισμοί. Στο 'Insomnia', περιλαμβάνεται η εικόνα ενός βασιλιά που συνοδεύεται απ'την φράση 'We will never sleep'κάτω απ'τον παντεπόπτη οφθαλμό. Μια μικρή λίστα από άλλα μέσα που χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση του προγραμματισμού βάσης είναι τα εξής:


'Πινόκιο', 'Η Ωραία Κοιμωμένη', 'Η Πεντάμορφη και το Τέρας', 'Aladdin', 'Η Μικρή Γοργόνα', 'Ε-Τ', 'Κυνηγοί Φαντασμάτων', 'Πόλεμος των Άστρων', 'Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι', 'Ο Βασιλιάς των Λιονταριών', 'Ο Άνθρωπος Νυχτερίδα', 'Ο Πρίγκιπας και η Μαγεμένη Βασιλοπούλα', 'Ταξείδι Στο Νησί Της Φαντασίας', 'Οι Πάπυροι της Νεκράς Θάλασσας', 'Trancers 2', 'Reboot', 'Transformers', 'Tiny Toons', 'Duck Tails', 'The Tall Book of Make Believe'. Ορισμένες παραγωγές που αποτυπώνουν πιστά το πνεύμα του 'Monarch': 'Hell Raiser 3', 'Raising Cain', 'Labyrinth', 'Telefon', 'Johnny Mneumonic', 'Point of No Return', 'The Lawnmower Man'και 'Closet Land'.

Επειδή οι πληροφορίες που έχουμε είναι συγκεχυμένες, το πρόγραμμα 'Code Green'που έλαβε την ονομασία του απ'τον 'Dr. Green', θεωρείται πως εξελίχθηκε χάρη στον εβραϊκής καταγωγής Dr. Gruenbaum και τον Dr. Joseph Mengele. Όσον αφορά τον Mengele, δεν του απαγγέλθηκαν οι δέουσες κατηγορίες για ό,τι έχει να κάνει με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και οι Σύμμαχοι θεώρησαν πως είτε δεν βρισκόταν πια στη ζωή είτε δεν συνιστούσε καν απειλή υπό το σκεπτικό πως ήταν εξόριστος στην Παραγουάη ή την Βραζιλία. Ο 'Άγγελος του Θανάτου'ως εκ θαύματος εικάζεται πως ήλθε πίσω στη ζωή, σε τουλάχιστον πέντε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Πολλά απ'τα ανθρώπινα πειραματόζωα του Mengele προέρχονταν από ορφανοτροφεία. Το πρόγραμμα 'MK-Ultra'έγινε γνωστό στην δεκαετία του '70 ύστερα απ'τις σχετικές αγωγές που υπέβαλαν τα μέλη των οικογενειών ορισμένων επιζώντων αυτού. Το πρόγραμμα 'MK-Ultra'εφηρμόσθη σε νοσοκομεία, φυλακές, ιδρύματα, πανεπιστήμια και εργαστήρια. Στο διαστημικό κέντρο 'Langley Research Center'που υπάγεται στην αιγίδα NASA, στα Εθνικά Εργαστήρια του 'Los Alamos', στο Ινστιτούτο 'Tavistock'που αναφέραμε στην αρχή και σε άλλες τοποθεσίες των Ηνωμένων Πολιτειών. Μία απ'τις πλέον πολύκροτες υποθέσεις που σχετίζονται με την εφαρμογή του 'MK-Ultra'είναι το διάσημο μοντέλο της δεκαετίας του '40 Candy Jones. Το βιβλίο 'The Control of Candy Jones'του Donald Bain εξετάζει την σχέση της Jones με την CIA. Το αληθινό όνομά της ήταν Jessica Wilcox και ταιριάζει βάσει όλων των στοιχείων στο προφίλ του πειράματος που σχετίζεται με τ'ανθρώπινα ινδικά χοιρίδια. Πολλές αποκαλύψεις και θεωρίες έχουν δει το φως της δημοσιότητας τα τελευταία χρόνια. Επιζήσαντες των πειραμάτων του 'Monarch'έχουν καταγγείλει αθλιότητες που ξεπερνούν και την πιο νοσηρή φαντασία. Πολλοί υποστηρικτές θεωριών συνωμοσίας υποστηρίζουν πως διάφορα πρόσωπα που διαδραμάτισαν κρίσιμο ρόλο στην ιστορία ήταν θύματα του εν λόγω προγράμματος. Ορισμένες περιπτώσεις που εξετάζουν ερευνητές έως σήμερα ως κρίσιμους ανθρώπους είναι οι: Lee Harvey Oswald (εικάζεται πως δολοφόνησε τον Πρόεδρο John F. Kennedy), Sirhan-Sirhan (εικάζεται πως δολοφόνησε τον Robert F. Kennedy), Charlie Manson (μανιακός δολοφόνος με σατανιστικό υπόβαθρο), John Hinckley Jr (αποπειράθηκε να δολοφονήσει τον Πρόεδρο Ronald Reagan), Mark Chapman (δολοφόνος του John Lennon), David Koresh (ηγέτης σέκτας Μορμόνων στο Waco του Texas που τερματίστηκε κατόπιν επέμβασης του FBI), Tim McVeigh (ο αμφιλεγόμενος βομβιστής της Οκλαχόμα), John Salvi (πολέμιος των εκτρώσεων που επιτέθηκε σε κλινική στο Μπρούκλιν της Μασαχουσέτης). Ο συνδυασμός του υπόβαθρου των προγραμμάτων της CIA μπορεί να δώσει πιο εμπεριστατωμένες απαντήσεις περί των προθέσεων τους. Για την μυστική επιχείρηση 'False Flag'που εκπονήθηκε απ'την CIA και χρησιμοποιείται κατά κόρον απ'την εβραϊκή Mossad μελετήστε αναλυτικότερα το άρθρο μας 'Από τις Θεωρίες Συνωμοσίας στα False Flag Made in Israel'.




Σύμφωνα με την επίσημη έκθεση του 'MK-Ultra', το σχέδιο απέβλεπε στην 'ανάπτυξη ικανότητας στην μυστική χρήση βιολογικών και χημικών υλικών'. Το κίνητρο ήταν θεωρητικά αμυντικό, καθότι πολλοί φοβόντουσαν κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου ότι οι Ρώσοι και οι Κινέζοι είχαν ήδη αναπτύξει όπλα σ'αυτόν τον τομέα. Ένας θερμός υποστηρικτής του προγράμματος σημειώνει: 'Η ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης δυνατότητας στον τομέα του μυστικού χημικού και βιολογικού πολέμου μας δίνει μία λεπτομερή γνώση των θεωρητικών δυνατοτήτων του εχθρού, έτσι θα μας επιτρέψουν να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας ενάντια σε έναν εχθρό που μπορεί να μην είναι τόσο συγκρατημένος στη χρήση αυτών των τεχνικών, όπως εμείς είμαστε'.



Όπως προείπαμε, το 'MK-Ultra'θεωρείται το βασικό πρόγραμμα νοητικού προγραμματισμού της CIA μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Δεδομένου ότι έχουν περάσει αρκετά χρόνια απ'τον τελευταίο παγκόσμιο πόλεμο, με τις τεχνολογικές εξελίξεις να τρέχουν, δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε που μπορεί να έχουν φτάσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Ένας άνθρωπος που έχει περάσει από τους Illuminati το πρόγραμμα νοητικού έλεγχου Monarch (απ'την πεταλούδα Μonarch), φοράει ένα ειδικό δαχτυλίδι με μπλε τοπάζι. Δεν είναι άλλος απ'τον γνωστό είδωλο του δογματικού 'Hasta La Vista Baby', Arnold Schwarzenegger. Πολλοί διάσημοι καλλιτέχνες έχουν ομολογήσει πως η βιομηχανία του θεάματος, το Hollywood, αποτελεί το πλέον πρόσφορο έδαφος για την εκτέλεση πειραμάτων στο πλαίσιο του'Monarch'. Δεν χωράει αμφισβήτησης ότι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές χρησιμοποιούν τους αριθμούς 0, και 1. (Δυαδικό Σύστημα). Το 0 και το 1 παρίστανται με τα On και Off. Στον νοητικό προγραμματισμό αντιπροσωπεύονται απ'το 'Μ' αγαπά''Δεν μ'αγαπά'. Οι νοητικοί προγραμματιστές, όπως ο Dr. Joseph Mengele, ευχαριστιόταν να χρησιμοποιεί μια μαργαρίτα και να κόβει ρυθμικά τα πέταλα της ένα την φορά, ψυθιρίζοντας  'Μ'αγαπά', 'Δεν μ'αγαπά'. Πρώτο πέταλο 'Μ'αγαπά'. Δεύτερο πέταλο 'Δεν μ'αγαπά'. Εάν το τελευταίο πέταλο ήταν 'Δεν μ'αγαπά', τότε το παιδί στο οποίο το έκανε το σκοτώνανε μπροστά στ'άλλα παιδιά που ήταν σε προγραμματισμό.


...συνεχίζεται!